Search This Blog

Wednesday, March 24, 2010

tah apa-apa...

hari ni aku xnk cite psl mnda bdo lg.KAWAN la apa la.lau aku tls pon org yg nk aku tuju 2 bkn bce pon coz die xmen intenet ni.hahaha.dsa bita it(xelk ye ckp cm 2).apa mnda la yg aku nk tls ek.huhuhu.cm ni la.aku cite la kt klj aku 2 da gurl yg BAJET HOT maaaaaaaaa(hot la jgk bg aku).huhu.nk dikatakn die ni mmg la rmai pmnt kt klj.die ni junior aku.huhu.die jln mmg catwalk abeh r.siap ngn lenggok tari,bntt,n mcm2 lg lah.huhuhu.aku pon ske gak tgk.nk dibuat nsb mlg minah hot ni.tyme 2 aku nk g kls.aku lalu la kt cafe,trserempak ngn mnh 2.tbe2 die jth dpn aku.kuahahahha.aku glk abeh r.nk wt cm ne mnda klaka ji dpn mta aku.hihihi.jth siap lgga tiang lak 2.kuakuakua.sian kn.hihi.2 la.len kli jln jgn nk catwalk je.tgk dpn.jln elk2.hihi.kn da kne.wt mlu je.huhuhu.PENGAJARAN kpd sesapa yg jns poyo 2.hti2 lah len kli ek.mane taw jp g jth longkng k.hahaaha.wt mlu kaum je.

No comments:

Post a Comment