Wednesday, March 24, 2010

tah apa-apa...

hari ni aku xnk cite psl mnda bdo lg.KAWAN la apa la.lau aku tls pon org yg nk aku tuju 2 bkn bce pon coz die xmen intenet ni.hahaha.dsa bita it(xelk ye ckp cm 2).apa mnda la yg aku nk tls ek.huhuhu.cm ni la.aku cite la kt klj aku 2 da gurl yg BAJET HOT maaaaaaaaa(hot la jgk bg aku).huhu.nk dikatakn die ni mmg la rmai pmnt kt klj.die ni junior aku.huhu.die jln mmg catwalk abeh r.siap ngn lenggok tari,bntt,n mcm2 lg lah.huhuhu.aku pon ske gak tgk.nk dibuat nsb mlg minah hot ni.tyme 2 aku nk g kls.aku lalu la kt cafe,trserempak ngn mnh 2.tbe2 die jth dpn aku.kuahahahha.aku glk abeh r.nk wt cm ne mnda klaka ji dpn mta aku.hihihi.jth siap lgga tiang lak 2.kuakuakua.sian kn.hihi.2 la.len kli jln jgn nk catwalk je.tgk dpn.jln elk2.hihi.kn da kne.wt mlu je.huhuhu.PENGAJARAN kpd sesapa yg jns poyo 2.hti2 lah len kli ek.mane taw jp g jth longkng k.hahaaha.wt mlu kaum je.

Monday, March 22, 2010

kawan

kawan...
apa maksud kawan pada korg semua?.adakah membawa kepada kebahagiaan atau membawa kepada kecelakaan?.bagaimana nak cari kawan yang sejati?.bolehkah kita berkongsi semuanya dengan kawan?.macam mana nak berkawan?.

semua persoalan di atas anda yang jawab sendiri.dimana letaknya nilai sebuah persahabatan jika kita sendiri tidak menghargainya.cubalah kita fikir sejenak.dalam dunia yang penuh dengan pancaroba dan globalisasi ini,bolehkah kita mencari seorang kawan yang boleh kita percaya?.buat masa ini susah bagi aku hendak menentukannya.bagi aku,kawan lahir ketika kita berada dalam kesusahan dan kesenangan.sentiasa menghiburkan kita walaupun dalam keadaan yang tidak begitu indah.

hm.teringat pula aku pada seorang kawan yang boleh aku percaya tetapi akhirnya menikam belakang aku.aku menganggapnya sebagai seorang kawan yang boleh dipercayai dan boleh menolong aku ketika aku susah.pada pertemuan pertama aku dan dia.aku rasa dia ni bagos dan boleh dipercayai.kelakuannya sungguh baik.tapi tak ku sangka rupanya lakonan sahaja untuk memperlihatkan dirinya itu suci.sejak pertemuan pertama itu.aku selalu lepak dengannya.enjoy sama-sama.makin lama makin rapat hubungan aku dengan dia.kemana dia pergi aku selalu teman walaupun aku agak sibuk tapi aku cuba meluangkan masa dengannya.gelak ketawa bersama,menangis bersama,danberkongsi masalah.bukan tu sahaja aku juga selalu bertanyakan pendapat aku kepadanya.beza umur kitorang hanya 4 tahun.tapi dia tak menganggap aku ni sebagai adiknya.satu hari,aku mengalami masalah yang agak besar sehinggakan boleh membuatkan aku jadi tak menentu.dia datang dengan sebuah nasihat dan pertolongan kepadaku.lalu membawa aku dari lembah kehampaan kepada kegembiraan.aku merasakan dia lah kawan yang boleh dipercayai 100%.sejak dari itu,aku bertambah rapat.dia selalu menjadi pendengar yang setia kepadaku ketika aku ada masalah.tak kiralah masalah keluarga atau peribadi.aku tidak menyembunyikannya.tapi,nasib malang aku menimpa.aku dilanda satu lagi masalah.dia datang untuk tolong aku.tapi kedatangannya pada kali ini dengan satu musluhat.dia menolong aku tapi juga mengambil kesempatan untuk menelan duit aku secara senyap.aku tidak sedar sehinggakan satu hari aku diberitahu oleh seseorang.mula-mula aku tidak percaya akan erita itu kerana aku sangat percaya kepada kawanku itu.aku menanya kepada kawan aku.dia tidak mengaku.akhirnya segala bukti telah terpampang di mataku yang mengatakan kawan ku itu telah menipu aku.aku terus menjadi kebingungan.kenapa?.mengapa?.betul ke ni?.aku mula sedar dari itu.akhirnya aku mengambil langkah untuk membenci seorang membe.hari ini,sudah beberapa bulan aku dan dia tidak berhubung.segala suka dan duka aku dan dia tidak lagi dapat dirasai.

SELAMAT TINGGAL H______.

Sunday, March 14, 2010

KEPADA MMB KU YG BABI

aku da ada bkti yg mengata kn ko 2 mmg sial amek dt.ko xnk ngaku lg k.lau ko g cite kt org yg ko 2 byk tlg bek blah.ko tlg apa je.hah.setakat tlg pon kecoh 1 bndar wt pe.konon ko 2 bek r.ko 2 SYAITAN BERTOPENGKAN MANUSIA

.celaka.


09:40 mgsa : ye aku tau.bkn aku sorg je kne.dt deposit umh aku pon ilg cm 2 je.babi btol




09:41 saksi 1 : duit ko pd PENIPU..dy ngaku sndri...



09:42 mgsa : die ngaku cm ne.aku kol die hri 2 die xngaku lgsg.siap blame kt korg



09:42 saksi 1 : dy c.



09:42 mgsa : tpi aku cye kt korg



09:42 saksi 1 : *ckp..



09:43 mgsa : die kol ko k



09:43 saksi 1: duit mmg aku amek..2 antara aku ngn mgsa,korg x yah msok cmpr..dy msg..dy msg kt nset saksi 2..



09:43 mgsa : yke



09:44 saksi 1 : aq rse saksi 2 smpn aq msg 2...



org yg tlbt=mgs,PENIPU,saksi 1,saksi 2



kpd yg terlibat hrp maaf.ini adlh bkti yg c mgsa & saksi 1 berhubung pda hri ini



*sgala kesulitan harap maaf & pada yg PENIPU hrp phm & pada yg percaya cite PENIPU jgk hrp sda yg ko sdg kne tipu. SEKIAN


Monday, March 8, 2010

SAD

i will lost her.mami xnk.




nape la cm ni???.

Sunday, March 7, 2010

fuck

did i threat u like a doll.for what you make me feel that u r like a bullshit.




Saturday, March 6, 2010

DIA

SALAM KEPADA SEMUA PEMBACA
 
 
 
hari ini aku rsa hbungan aku dgn DIA xkn kekal lme. bukan sebab kteorg xslg ske tpi kteorg sndiri rse yg xdpt kekal lme. aku da puas pk apa yg krg bgi aku kt DIA. bkn aku je yg pk cm 2. c DIA pon sme je mcm aku pk gak.  skg bru aku sda sape aku ni. mmg xsesuai dgn c DIA. aku syg sme DIA.
 
 
why this thing should happen?


"aku di dalam dilema
manakah jalan yg terbaik di dunia
telah diberitahu bahawa terdapat 99 jalan sahaja di dunia
yang aku ketahui hanya beberapa sahaja.

kanan atau kiri?
terdapat 2 jalan yang aku kena lalui
merentasi semua benua di dunia ini
7 gunung dan 7 lautan aku tempuhi

makin lama aku berjalan di bumi
makin banyak aku tempuhi pancaroba dunia ini
hanya 1 yang aku inginkan ialah DIA si bidadari
tapi setelah ku miliki dugaan yang datang tidak terperi

kini ku sedar bahawa aku tidak mampu memilikinya
bukan kerana peranagai manusia
tapi ianya tentang peraturan dunia yang telah tertulis pada setiap ceritanya
walaupun cinta kami lebih dari cinta adam dan hawa

jalan cerita dunia sungguh hebat
pelakonnya semua hebat
ia telah menjadikan cerita makin lama makin dashyat
semakin lama ia terikat

keluar masuk pintu dunia
jawapannya aku temui jua
aku akan kehilangannya
kini aku mengucap SELAMAT TINGGAL SI DIA."